Senaste nytt

Boka tre rum i London, får jag Club Carlson-poäng för alla rum?

011430121

Medlem
Vet att jag har läst om detta på BC men kan inte hitta tråden. Skall boka 3 rum X 3 nätter i London på Radisson, undran får jag poäng för alla 3 rummen, det är jag som betalar rummen.
 

palmen

Moderator
Vet att jag har läst om detta på BC men kan inte hitta tråden. Skall boka 3 rum X 3 nätter i London på Radisson, undran får jag poäng för alla 3 rummen, det är jag som betalar rummen.

Jag bokade 2 rum i 2 nätter på Park Plaza Westminster Bridge tidigare i år. Jag betalade notan för båda rummen och fick 4 nätter och 2 stays krediterade till mitt konto.
Om jag kommer ihåg rätt så var det dock andra som hade andra erfarenheter om det motsatta att de bara fick för 1 av rummen.
 

johan_fbg

Medlem
Vet att jag har läst om detta på BC men kan inte hitta tråden. Skall boka 3 rum X 3 nätter i London på Radisson, undran får jag poäng för alla 3 rummen, det är jag som betalar rummen.

Som sagt är det lite OT men detta saxade jag från CC's egna T&C: You may earn Points on up to three rooms booked under the same reservation, but credit for multiple rooms must be requested at or before the time of check-in.

Club Carlson Terms and Conditions
 
Toppen