Senaste nytt

Ny British Airways-rea på gång?

henrik l

Medlem
Enligt BA's svenska sida ska det vara en wold sale på gång, men klickar man på länken kommer inga inga erbjudanden upp. Gå man däremot in på den danska sidan har det laddats upp priser. Gissningsvis lär det väl laddas upp priser på den svenska sidan under dagen. Om priserna på den danska sidan kommer i motsvarande belopp i SEK verkar det vara OK priser, men inte lika bra som förra året vid den här tidpunkten.

Om/när priser laddas upp får red. ta bort frågetecknet i rubriken.
 

henrik l

Medlem
Priser är nu laddade, men ser jag på t ex GOT-HKG i WT+ är priset 11 500, att jämföra med 9 000 kr förra året och normala fall kan man hitta biljetter för runt 12 500. Däremot verkar det finnas en del hyfsade priser till USA i CW.
 
Last edited:

doc

Medlem
Orlando för 15 tkr i CW är ju riktigt bra valuta faktiskt, även om man måste byta mellan LHR och LGW.

Vi kanske ska ta bort frågetecknet i rubriken och bara säga att det är rea, eller slå ihop denna tråd med de andra rea-trådarna?
 

johhenrik

Medlem
Jag ska till Palo Alto i Dec och fick 16.000kr för tur o retur med OW i C (kunde blanda lite hur som märkte jag). RIktigt bra pris måste jag säga. Jag har aldrig flugit vare sig AA eller BA i C long-haul, så jag tror jag ska köpa mig en sådan biljett helt enkelt med BA dit och AA hem. Tiderna var riktigt bra märkte jag.
 
YES! Jag hade igår prelbokat till NBO for 14 223 i WT+, genom att flytta hemresan två dagar blev det nya priset 9 486! Tack jag sparade just 4737 kr!
 

agehall

Medlem
YES! Jag hade igår prelbokat till NBO for 14 223 i WT+, genom att flytta hemresan två dagar blev det nya priset 9 486! Tack jag sparade just 4737 kr!

Kan rekommendera att boka Hilton där nere. Kanske inte bästa hotellet i världen, men jag har iaf alltid fått bra bemötande och uppgradering.
 
Toppen