Senaste nytt

När kommer det fler reserapporter?

Longreach

Medlem
Nu var det väldigt länge sedan det kom några reserapporter... Händer väldigt lite på sidan generellt, hoppas på att det forft är sommartider.
 

adhoc76

Medlem
Va - är ju massor på gång? Två årsjubiléet exempelvis... Och karho kom med en fyllig reserapport igår.... Jag tycker det rör på sig rätt bra på sidan....

Edit: tvåa på bollen....
 

agehall

Medlem
Nu var det väldigt länge sedan det kom några reserapporter... Händer väldigt lite på sidan generellt, hoppas på att det forft är sommartider.

Det är två veckor sedan jag skrev gigantiska mängder om LH F. Senator & Co har också rapporterat rätt bra från CUR. Doc's rapport om BRU-HNL är också ganska uppdaterad och mycket läsvärd. Och det finns flera till, men det är de jag kommer på just nu.

Man kanske inte kan begära att det ska komma en reserapport per dag. Inte än iaf.

Däremot kan jag hålla med om att man nu är ifatt med alla inlägg och vissa tider på dygnet är det väldigt få som skriver något. Asien-maffian får skärpa till sig och producera lite mer på morgonkvisten tycker jag och sedan får vi skaffa en utpost i SFO eller liknande som fyller oss med innehåll sena kvällar.
 
Toppen