charlesswe
Medlem
Förra helgen skulle jag checka-in för en natt på Radisson Blu Edwardian Heathrow. Rummet var garanterad på mitt AMEX kort och har Club Carlson Gold status. Bor där rätt ofta.
Kom fram runt 00:30 och då fick jag veta att de hade INGA rum kvar (av 439). Jag klagade ordenligt på plats men managern där sa att han kunde inte ordna kompensation på plats, de kunde boka mig på Hilton T5 och betala för taxi dit och till flygplatsen morgonen efter. Jag "fick" betala samma rate på Hilton (60GBP) även om de skulle ta 129GBP.
Fick idag mail från managern att jag kommer få 50.000 CC poäng som kompensation för detta (Mitt förslag).
Tycker det är en rimlig kompensation.
Kom fram runt 00:30 och då fick jag veta att de hade INGA rum kvar (av 439). Jag klagade ordenligt på plats men managern där sa att han kunde inte ordna kompensation på plats, de kunde boka mig på Hilton T5 och betala för taxi dit och till flygplatsen morgonen efter. Jag "fick" betala samma rate på Hilton (60GBP) även om de skulle ta 129GBP.
Fick idag mail från managern att jag kommer få 50.000 CC poäng som kompensation för detta (Mitt förslag).
Tycker det är en rimlig kompensation.
Last edited: