Senaste nytt

American Airlines kampanj - bli guld, platinum eller EXP

nlu

Medlem
Erbjudande för alla Aadvantage medlemmar, om ej medlem skapa först konto


It's easy to enroll for your exclusive offer.

Simply register by 11:59 p.m. (CT) on August 27, 2013, using promotion code H3TLI. Then, start flying on American or select airlines** to earn the required elite-qualifying miles between September 1, 2013, and December 31, 2013.

Elite Status Level; Elite-Qualifying Miles Required
Gold; 6,000
Platinum; 12,000
Executive Platinum; 30,000



Läs ner här: Fast Track Your Way To Elite Status | American Airlines
 

charlesswe

Medlem
Intressant... Man kan nästan nå Platinum (Oneworld Sapphire) med en tur-retur till Asien med Finnair i billigast bokningsklassen!
 

flybob

Medlem
Synd att jag redan är guld, har några flygningar till USA under hösten.

This is an exclusive offer only for non-elite status AAdvantage members. AAdvantage members with Gold, Platinum, and Executive Platinum elite status are not eligible for this offer.
 

Senator

Moderator
Om man får 6 System Wide Upgrades (SUW) som EXP med detta och tänker åka en del till Nordamerika under 2014 är det ett himla bra upplägg för mycket F åkande med nya AA B777-300ER för billiga pengar :)
 

henrik l

Medlem
Fick skrämselhicka ett tag. Körde en plat.challenge i våras och fick status till feb -14. För att testa återkvala till plat. kommer jag att dra ihop 32 000 qualifying points de närmaste månaderna. Men 12000 av dessa ligger på CX som inte räknas med vad jag kan se. PUUHHH.

Annars är det ett kanonerbjudadande och troligen det snabbsate sättet att tjäna ihop till Emerald. Detta passar även lägligt med BA's rea som förhoppningsvis kommer snart. Är den som förra gången kan man flyga ARN/GOT-LHR-HKG i WT+ för ca 9000 kr samla ihop ca 19 000 Elite Qualifying Points (EQP). Skilj dessa från Elite Qualifying Miles, som charlesswe har i sitt exempel. D v s, ska du köra racet måste du från början bestämma dig för om du ska satsa på EQM eller EQP.
 

Jonas C

Medlem
Om man får 6 System Wide Upgrades (SUW) som EXP med detta och tänker åka en del till Nordamerika under 2014 är det ett himla bra upplägg för mycket F åkande med nya AA B777-300ER för billiga pengar :)

Annars kan man använda dessa när man återkvalar under 2014. T.ex köra en episk mileage run till Asien via USA.
 
Toppen