Senaste nytt

Bonusresa runt Påsk till Bangkok

Mr.T

Medlem
Hej,

Jag och mina 2 söner ska resa hem från Bangkok runt den 17 - 20 April 2014. Försöker hitta 3 st business saver seats på samma flyg men lyckas inte. Är öppen till nästan vilken routing som helst, är vilig att köpa en positionerings biljett om behövs, så länge det långa flyget är i Business Class, dock ej med Air China. Har tänkt att boka via Mileage Plus.
Hoppas ni kan hitta något, tacksam för all hjälp
 

A380*G

Medlem
Hej,

Jag och mina 2 söner ska resa hem från Bangkok runt den 17 - 20 April 2014. Försöker hitta 3 st business saver seats på samma flyg men lyckas inte. Är öppen till nästan vilken routing som helst, är vilig att köpa en positionerings biljett om behövs, så länge det långa flyget är i Business Class, dock ej med Air China. Har tänkt att boka via Mileage Plus.
Hoppas ni kan hitta något, tacksam för all hjälp

Vad är "hem"? Ange vilken flygplats du vill flyga till och vilket bonusprogram du tänker använda.

EDIT: hur gamla är dina söner? Om infant, är de infant in lap eller infant in seat?
 
Last edited:

A380*G

Medlem
Tre C-platser på samma flyg på samma gång är ovanligt. Eftersom det är lång tid i förväg kan du boka två, sen hålla ett öga på när tredje plats släpps. Expertflyer har seat alerts tex om du inte kollar själv regelbundet.

Två platser finns tex på Eva Air till VIE och till LHR önskade datum. Även TG har två platser till LHR och till MUC.

Enligt mig är sannolikheten att en tredje plats öppnas upp hög.
 
Toppen