Senaste nytt

Överföra Eurobonuspoäng utan kostnad?

Bridgeman

Medlem
Hejsan!

Har en fråga till er som är mer erfaren. Kan jag utan kostnad överföra eurobonuspoäng till min frus EB kort?
Har tittat på bonusresa men då räcker ej frugans poäng däremot så har jag överskott som jag tänkte överföra till frugan om det nu går.

Tacksam för hjälp.
 

palmen

Moderator
Om jag inte kommer ihåg helt fel så är det inte möjligt. Det är i alla fall inte möjlitg till någon utanför familjen, då kostar det relativt stora summor att flytta poäng
 

Bridgeman

Medlem
Tack jumbooze. Problemet är att jag har ca 91000 poäng frugan 63000. Resan skulle kosta ca 70000 st. Enligt SAS kunde man ej boka två stycken och lägga ihop poängen. Jag har så det räcker men ej frugan.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Bridgeman

Medlem
Jag vet att jag kan överföra poäng för en kostnad.. Frågan var om man kunde komma undan den biten. Men tack ändå för svaret.
 

adhoc76

Medlem
Bumpar tråden för en fråga... Jag har 2400 poäng som snart går ut. Det är ju inte många poäng, men dumt att bli av med dem ändå. Jag vet att det kostar 5€ per 1000 poäng att överföra så det är inte det frågan gäller. Det jag istället undrar är om poängen "lever längre" genom att överföra dem. Om de går ut för mig den 31 juli 2014, följer detta "bäst före datum" med till min kompis när jag skänkt dem? Annars får jag väl skänka dem till välgörenhet, vilket jag noterade var ett alternativ....
 
Toppen