Senaste nytt

Jorden Runt Biljett

Mr.T

Medlem
Hej, och tack för all hjälp jag har fått här på bc.se

Nu behöver jag lite hjälp, jag ska flyga från

Stockholm - Hong Kong, runt den 13 September

Hong Kong - Denver , runt den 18/19 September

Denver - Stockholm, runt den 25 September

Skulle vilja flyga Business med *A, hur söker ni när man ska göra en liknande resa? Tack för hjälpen!!
 

guapeton

Medlem
Lägg in ett extra stop någonstans längs vägen så kan du få en jordenrunt-biljett med Star i business. Har för mig den kräver minst tre stopp (längre än 24 timmar).

Finns en del andra regler om minimum antal dagar mellan första och sista interkontinentala sträckan men kan gå.

http://www.staralliance.com
 

A380*G

Medlem
Hej, och tack för all hjälp jag har fått här på bc.se

Nu behöver jag lite hjälp, jag ska flyga från

Stockholm - Hong Kong, runt den 13 September

Hong Kong - Denver , runt den 18/19 September

Denver - Stockholm, runt den 25 September

Skulle vilja flyga Business med *A, hur söker ni när man ska göra en liknande resa? Tack för hjälpen!!

Spännande resa! Måste du flyga snabbaste möjliga rutt eller har du möjlighet att vara flexibel?
Har du någon budget att hålla eller är uppdraget av sådan art att det får kosta vad det kostar?

Du kan söka på ITA Matrix själv för att få ett "hum" om olika alternativ. När vi har mer info från dig är det enklare att hjälpa dig.
 

Mr.T

Medlem
Hej,

Jag har lite flexibilitet på routing och tider men helst ska det inte vara mer än 2-3 stop per segment. Helst ska det kosta under 50,000 men den budgeten är inte stenhård. Tack för tiden du lägger ner på det här!!
 
Här har du de bästa jag hitta än så länge ;)

Något 2.png
 

Mr.T

Medlem
Jag har cirka 150,000 Miles i MP, skulle man kunna flyga dit och hem sektionen och sedan köpa resan mellan Hong Kong - Denver?
 
Vänta och beundra denna istället! Men ett leg på United B777 i deras First ;) Dock kan man aldrig veta om de är deras nya GlobalFirst som trafikeras på denna route!

EDIT: Du kan självklart använda poängen! Har dock inte helt koll på vad som krävs för dessa legs.

Något 3.png

Om de gäller att tjäna poäng till Star Alliance är den här för 71440SEK ett roligt alternativ ;)


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

26 038 x2 Miles i samtliga flygningar om man krediterar till dom flesta bolag inom A*
 

Attachments

  • map Long.jpg
    map Long.jpg
    24 KB · Visningar: 611
Last edited:
Toppen