Senaste nytt

BA 787 Livetråd - följ allt när det händer...

agehall

Medlem
För att ytterligare förvirra tycker jag vi ska ha en livetråd, i anslutning till den planeringstråd vi redan har.

Jag börjar med att att berätta att jag just kollade att min upgrade gått igenom på Hilton LHR T5 - bokningen säger nu "king exec rm".

Ska strax ta och packa ihop mina prylar och börja bege mig mot ARN. Sluter upp med Kricka i Spånga och sedan ska visst Sunkan ansluta på Centralen.
 

Holloman

Medlem
Såg på Facebook att ett besök i Cardiff finns på programmet. Blir ännu mer avundsjuk (inte missunsam) nu :)

Det skall bli jättespännande att följa det "live"
 
Hon väntar på premiärflygningen!
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    214,3 KB · Visningar: 2 480

kristerj

Medlem
Sitter just nu i metropolen Vingåker på SJ:s regionaltåg. Beräknas ankomma Stockholm C 15.30, sedan blir det Arlanda Exp till Arlanda för incheckning
 

Concorde

Founding Member
Hemma med sjuk hustru! Men har precis hämtat Farmor på ARN T5 som kör markservice i helgen. Corona öppen trots regnet.
Mitt standard rum på IC Park Lane visar nu Studio Suite :)

PS: Det komma vara många FlyerTalk'ers på vår flight. Lär bli hur kul som helst. Bord är bokat imorgon. Builders Arms South Kensington.
Vi ses vid 16.
 

nilsson

Medlem
Som jag sa i andra tråden så finns det nu en gästlista framme hos loungevärde i Menzies Aurora. Han hälsade mig välkommen med "Oj, är du redan här. Den landar inte förrän 16:55." Gate 71.
 
Toppen