Senaste nytt

Ryanair tar oss tilbaka till 1800 talet

Ergo

Medlem
Säga vad man vill om Ryan men du tycker inte att du kastar sten i glashus när du anammar det där kommunistdravlet? Tror nog inte att artikelförfattaren skulle beskriva dig men särskilt mycket snällare ordalag. Att flyga första klass och samtidigt prata om "kapitalistsvinen" går liksom inte ihop...
 

Vaniljvodka

Medlem
Säga vad man vill om Ryan men du tycker inte att du kastar sten i glashus när du anammar det där kommunistdravlet? Tror nog inte att artikelförfattaren skulle beskriva dig men särskilt mycket snällare ordalag. Att flyga första klass och samtidigt prata om "kapitalistsvinen" går liksom inte ihop...

Är det något det här forumet har lärt mig så är det att första klass-flygande (eller i C) nödvändigtvis inte behöver handla om hur mycket pengar man har.

Att artikelförfattaren går in i nåt slags vänster-bashing-mode är ju både onödigt och tämligen ointressant i sammanhanget, man borde undvika Ryanair vare sig man är vänster eller höger. Av en drös med anledningar.
 

Ergo

Medlem
Är det något det här forumet har lärt mig så är det att första klass-flygande (eller i C) nödvändigtvis inte behöver handla om hur mycket pengar man har.

Att artikelförfattaren går in i nåt slags vänster-bashing-mode är ju både onödigt och tämligen ointressant i sammanhanget, man borde undvika Ryanair vare sig man är vänster eller höger. Av en drös med anledningar.

Jo det behöver inte innebära att man är en mångmiljonär men av erfarenhet av personer som använder en sådan här propagandaterminologi har TS garanterar tillräckligt mycket pengar för att själv betraktas som en av "svinen".
 

Vaniljvodka

Medlem
Jo det behöver inte innebära att man är en mångmiljonär men av erfarenhet av personer som använder en sådan här propagandaterminologi har TS garanterar tillräckligt mycket pengar för att själv betraktas som en av "svinen".

Ledsen, men du var svår att förstå redan i ditt första inlägg. Pratar du om Per Svensson eller om Lillemannen nu? Vem har anammat något kommunistdravel?

(jag kanske missat inlägg från OPn i andra trådar helt enkelt?)
 

Palazzi

Medlem
Är denna tråd utbryten, för jag kopplar inte "påhoppen" på TS...(?)

Jag ser bara en länk till en artikel, och inga åsikter skrivna av TS.... :confused:
 

lillemannen

Medlem
Jag tar inte åt mig något kommunistdravel. Jag länkar till en artikel som jag tycker är kul och underhållande. Delvis sann hur den "vanlige" resenären tänker.
 

Timotey

Medlem
Förstår inte påhoppen Ergo. Tycker det var en bra artikel för FR resenärer att läsa. (Röstar inte rött om det är av betydande)
 

DamonA

Medlem
Gud vad bra att man har valmöjlighet och inte behöver ta RyanAir om man nu inte vill det. Förstår inte riktigt syftet med artikeln. Säg vad man vill om herr O'Leary, han tar fram resultat. De som reser med RyanAir vet ju vad dem köper också.

Själv väljer man alltid bort RyanAir, gillar bekvämligheten med bolagen som flyger från ARN och har inga problem med att betala den lilla skillnaden.
 
Toppen