Senaste nytt

US Airways miles kampanj: 1 - 31 augusti 2013

Magino

Medlem
Ny månad och ny kampanj. Denna gång kan alla köpa och konceptet ser ut så här denna gång.

Reach award travel faster!
Buy miles from August 1st until August 31, 2013 and get up to a 100% bonus – up to 50,000 miles.

Buy 10,000 - 19,000 miles, get a 50% Bonus
Buy 20,000 - 29,000 miles, get a 75% Bonus
Buy 30,000 - 50,000 miles, get a 100% Bonus

Så ju mer du köpa ju mer bonus får du :)
 

Dr. Miles

Expert
Reach award travel faster!
Buy miles from August 1st until August 31, 2013 and get up to a 100% bonus – up to 50,000 miles.

Buy 10,000 - 19,000 miles, get a 50% Bonus
Buy 20,000 - 29,000 miles, get a 75% Bonus
Buy 30,000 - 50,000 miles, get a 100% Bonus
Det liknar American Airlines AAdvantages metod. Ju mer man handlar desto mer bonus/rabatt man får.
 

Magino

Medlem
Det liknar American Airlines AAdvantages metod. Ju mer man handlar desto mer bonus/rabatt man får.

SKönt att de inte sänkt max bonusen till samma "låga" nivå som AA gjort ännu. Ser inte fram till den dagen 100% kampanjerna försvinner. Hoppas inte heller på att de inför max tak på hur många miles man kan köpa per år som AA har.
 

NiNE

Medlem
Vad är era åsikter angående att använda USDM för att uppgradera? Funderar på att köpa poäng för att uppgradera en SAS-flight bland annat. Upgrade chart finns här, vet inte om jag ska tolka det som att det då kostar 30000 USDM för att uppgradera från SAS GO till SAS PLUS för Sverige - USA, eller om det är GO -> Business för den poängsumman. Om det är GO -> Business motsvarar det väl ca 3500 kronor, vilket är aningen mer än en Optiontown-uppgradering skulle kosta.
 

Dr. Miles

Expert
Vad är era åsikter angående att använda USDM för att uppgradera? Funderar på att köpa poäng för att uppgradera en SAS-flight bland annat. Upgrade chart finns här, vet inte om jag ska tolka det som att det då kostar 30000 USDM för att uppgradera från SAS GO till SAS PLUS för Sverige - USA, eller om det är GO -> Business för den poängsumman. Om det är GO -> Business motsvarar det väl ca 3500 kronor, vilket är aningen mer än en Optiontown-uppgradering skulle kosta.

Personligen tycker jag att det är en dålig affär.
 

NotRyan

Medlem
Och jag som köpte i natt, hur ska man klara sig från att inte köpa den här gången också för ytterligare en F-resa. Hur skall jag ta mig ur detta? :)

Kom bara inte och säg att jag ska sätta mig på flygbussen till Skavsta och åka på rehab-flighter...
 
Toppen