Senaste nytt

With compliments...

Traveller

Medlem
Då vi reser så hittar vi ju mängder av saker som är "with komplements" från hotellet. Själv har jag inge riktigt fattat det där med "compliments"- jag har ju faktiskt betalat för min vistelse.

Men, vad för någonting hittar man egentligen som faller under den rubriken då vi är ute och reser förutom "vatten" eller schampo? Tänkte vi kunde berätta om våra "with compliments" erfarenheter här.
 

rvarttinen

Medlem
Fruktfat ... drinkar... gratis WiFi... kakor och mer dricka, gratis flaskvatten, en och annan vinflaska, transport i en Acura (W), etc.
 

Palazzi

Medlem
Fruktfat, vin, champagne, choklad och WI-FI mm har jag fått på Hilton.

Har även fått liknande saker på Accor, men de brukar inte vara riktigt lika generösa.

Tyvärr inte fått något riktigt minnesvärt och roligt...
 

LiiaC

Medlem
När vi bodde i Dan Panorama (Eilat), då sista kvällen hade lämnats en hel påse med skönhetsprodukter från Döda havet tillsammas med ett brev, hur trevligt det var att vi bodde där och förhoppningsvis kommer vi att lämna ett mycket fint feedback på Bookings ( det gjorde jag förstås, vi var ju nöjda ändå ).
 

A380*G

Medlem
Vatten, frukt, choklad, kakor etc hör till vanligheterna. Men när vi bodde på Island Shangri-La i våras hade de förberett vårt badrum med ett mindre apotek med allt möjligt man behöver (och inte behöver) till en bebis på 4 månader. Allt märkt med "With Complimens". :)
 
Toppen