Senaste nytt

SAS Plus survey

Såg ingen annan tråd om detta... har precis fått en "Member benefits survey" om SAS Plus:
"We are continuously evaluating and improving the EuroBonus-program, and would appreciate your help to evaluate some ideas we have for travellers in SAS Plus service class."

Nån fler som fått? Har inte hunnit gå igenom frågorna än men det verkar ju lovande att dom vill veta vad man tycker i alla fall :)
 

Agö

Medlem
Såg ingen annan tråd om detta... har precis fått en "Member benefits survey" om SAS Plus:
"We are continuously evaluating and improving the EuroBonus-program, and would appreciate your help to evaluate some ideas we have for travellers in SAS Plus service class."

Nån fler som fått? Har inte hunnit gå igenom frågorna än men det verkar ju lovande att dom vill veta vad man tycker i alla fall :)

Lägg gärna upp frågorna här, vore intressant att se.
 

Palazzi

Medlem
Jag skulle också vilja se detta :). Ett heltidsjobb om att utvärdera det nya PLUS-konceptet utlystes på SAS hemsida för 3mån sedan, så det är väl han/hon som kommit igång med arbetet.

Antar att informationen ger blandad kompott. För SAS som bolag tror jag ändå förändringen är gynnsam då den stora massan säkerligen är mindre kräsna än flera (jag t.e.x) på BC.se.. Min kritik om för få avgångstider är ju ett problem med för få flygplan/för många destinationer, vilket inte härrör till Plus-konceptet.

Förutom den tråkiga serveringen har jag inget väsentligt att klaga på. Serveringen behöver inte bli mer omfattande, men kvaliteten på maten (mackor + sallad) behöver höjas. Biljettpris och poängintjäning tycker jag är verkligt bra, speciellt i europeisk konkurrens.
 

Bern

Medlem
Se nedan. Jag saknar frågor om hur man upplevde SAS. Är inte direkt nöjd med det nya konceptet :( Får de förresten ut så mycket av dessa 5 snabba spörsmål (?).

sas1.png sas2.png sas3.png sas4.png sas5.png
 
Last edited:

Traveller

Medlem
Se nedan. Jag saknar frågor om hur man upplevde SAS. Är inte direkt nöjd med det nya konceptet :( Får de ut så mycket av dessa 5 snabba spörsmål (?).

Visa bifogad bild 17708 Visa bifogad bild 17709 Visa bifogad bild 17710 Visa bifogad bild 17711 Visa bifogad bild 17712

Det beror nog på vilken status de som är tillfrågade har. Vad har du för status på sas @Bern?
Man kan ju tänka sig att de tillfrågade till exempel har EBS eller EBB eller bara EBG. Då kan man ju utläsa olika slags resultat av frågorna.
 

Palazzi

Medlem
AJAJAJ! De frågar alltså om man fortfarande hade bokat utan lounge access och fast track... Det betyder ju att de iaf övervägt att plocka bort också detta :confused:

Hoppas folk tar sitt förnuft till fånga och svarar NEJ
 

Bern

Medlem
Det beror nog på vilken status de som är tillfrågade har. Vad har du för status på sas @Bern?
Man kan ju tänka sig att de tillfrågade till exempel har EBS eller EBB eller bara EBG. Då kan man ju utläsa olika slags resultat av frågorna.

Jag har EBG, vilket gör svarsalternativen lite märkliga, det mesta av "plustjänsterna" har man ju redan.
 
Toppen