Senaste nytt

Köpenhamn-Hong Kong alternativ till business?

Verkar få anledning att åka till HKG med hustrun i höst igen. De business-biljetter jag hittar ligger alla på 20-24 tkr (och vi är två som åker...) , så jag undrar lite om de Premium Economy som finns. Har ngn provat BA's variant? Jag lyckas inte sova i SAS vinklade stolar, så kanske kan spara 10,000/biljett....

Eller om ngn klok person kan tipsa om hur man hittar de där kreativa lösningarna som vi dödliga blir impade av :)
 

NotRyan

Medlem
Tja, köp 100 K US Airways miles i pågående kampanj för 1881 USD per person + flygskatter ca. 1000 kr/pers, och flyg i First Class till Hong Kong, eller håll er till Business och betala 80K miles/Person...

Förutsatt att ni har konton som är minst 12 dagar gamla och har fått erbjudandet så kan ni köpa fram t.o.m 31/7 för detta pris, har ni ej fått erbjudandet så kan säkert någon som fått det "gifta" lite miles åt er...

Mvh
/NotRyan
 

A380*G

Medlem
Tja, köp 100 K US Airways miles i pågående kampanj för 1881 USD per person + flygskatter ca. 1000 kr/pers, och flyg i First Class till Hong Kong, eller håll er till Business och betala 80K miles/Person...

Förutsatt att ni har konton som är minst 12 dagar gamla och har fått erbjudandet så kan ni köpa fram t.o.m 31/7 för detta pris, har ni ej fått erbjudandet så kan säkert någon som fått det "gifta" lite miles åt er...

Mvh
/NotRyan

F till HKG från CPH med USDM är ganska omständligt, kräver minst två byten.
Skull rekommendera C med TK eller dylikt, bör finnas humant prissatt? Eller AY? Vet inte vilka andra deals som finns just nu eftersom vi inte vet när Mats tänkte resa och vilken flexibilitet han(de) har.
 

andersl

Medlem
Turkish comfort class är riktigt prisvärd, och bra tider från CPH till HKG. Bra stol och mycket bra mat. Kostar strax under 10.000DKK i oktober.
 
Turkish comfort class är riktigt prisvärd, och bra tider från CPH till HKG. Bra stol och mycket bra mat. Kostar strax under 10.000DKK i oktober.

Funderat på detta flera gånger, men hört rykten om att de skulle sluta med det. Och nu dök den inte upp när jag sökte så jag trodde den var slut - men hittar den på Turkish egen site nu när jag provade.

Har du testat själv?
 
Toppen