Senaste nytt

10000 gratis flygstolar till bl. Lankawi, Tioman osv

Traveller

Medlem
På väg till Malaysias lena stränder. Här är ett tips Malindo Air - Not Just Low Cost
image.jpg
 

agehall

Medlem
Så bra. Ett bolag som kombinerar ett av världens farligaste flygbolag med ett av de värsta vad gäller allt annat. (FR har väl inte kraschat något plan, än?)

Vem vågar anta utmaningen..? :)
 

Homer

Medlem
Malindo Air is an airline based in Malaysia. It is a joint venture between National Aerospace and Defence Industries (NADI) (51%) of Malaysia and Lion Air of Indonesia (49%). The name "Malindo" is derived from the names of respective countries: Malaysia and Indonesia

Hursomhelst så verkar det finnas en del bijetter för MYR29 (60kr)
Gratis.jpg
 

Sofia

Medlem
Jag ska flyga Lion/Wings i september och oktober, wish me luck ;)

Skämt å sido, har flugit med dem ett antal gånger och aldrig haft något som helst problem, eller känt att det på något sätt varit knas på säkerheten. Tycker snarare att flygvärdinnorna gjort ett bra jobb med att säga åt folk att sitta ner, stänga av mobiler, informera om nödutgångsrutiner osv.
 

agehall

Medlem

Fast det är ju inget mot Lion Air som förstört jag vet inte hur många plan på 10 år.

Jag ska flyga Lion/Wings i september och oktober, wish me luck ;)

Skämt å sido, har flugit med dem ett antal gånger och aldrig haft något som helst problem, eller känt att det på något sätt varit knas på säkerheten. Tycker snarare att flygvärdinnorna gjort ett bra jobb med att säga åt folk att sitta ner, stänga av mobiler, informera om nödutgångsrutiner osv.

Jag skulle nog tänka om, ifall du inte är självmordsbenägen. Och om du är det så rekommenderar jag dig att söka hjälp istället. Dr. Miles kan säkert ordinera några awards som botar...
 
Toppen