Senaste nytt

Strandsatta i Venedig - Ryan har plan om 10 dagar

fcx

Medlem
Vem ska hinna först att skriva "you get what you pay for" eller motsvarande månntro :)
 

Palazzi

Medlem
Finns ingen möjlighet att hitta platser från Bergamo? Det är inte jättelångt bort iaf....

Troligen är det dock smidigare att boka en enkelbiljett med SAS eller DY tillbaka, för de flyger väl också direkt till Venedig..(?)
 

Valley

Medlem
Kan inte förstå vad som hände med det planet som skulle tagit dem till Skavsta från början? :confused:

Ryanair har skickat ut ett meddelande om händelsen:

"En Ryanair-flight från Treviso Venedigs flygplats 24 juli ställdes in på grund av åskoväder. Ryanair ber om ursäkt till alla passagerare som påverkades av det inställda flyget. De har försetts med värdekuponger för boende och kommer att bokas om till kommande flighter".

Är då tolkningen om kommande flighter den som prel skall avgå 3 Aug ?
 

Dr. Miles

Expert
Om man är fattig har man inte råd att åka med Ryanair, då det kostar en massa pengar om det strular.

När allting fungerar ser jag inte så stor skillnad på service/produkt ombord från t ex SAS Go.

Ifall skulle jag åka med Ryanair får jag nog förbereda mig med en backup plan (t ex att ta reda på alternativ routings med andra flygbolag i förväg) och ha extrareseförsäkring som täcker sådan situation.
 

taxvalp

Medlem
Kanske kan bli en forumtråd här med biljettips för att locka ny publik? :rolleyes:

Jag är strandsatt med Ryainair i:
Jag behöver en hemresa till:
Jag är beredd att vänta så här många dagar som längst:
 

agehall

Medlem
Antagligen är det väl fullt på FR-kärrorna nu när svensson är ute på semester, så det finns troligen inte möjlighet att få hem en hel kärra med folk extra på en gång. Skulle tro att de första börjar komma hem ganska omgående, men de sista får nog vänta en vecka.
 

NotRyan

Medlem
Kanske kan bli en forumtråd här med biljettips för att locka ny publik? :rolleyes:

Jag är strandsatt med Ryainair i:
Jag behöver en hemresa till:
Jag är beredd att vänta så här många dagar som längst:

Som tur är så är det inte så många här som åker med det bolaget... :)
 
Toppen