Senaste nytt

Miles & More genom Luxair

Var nyligen inne på deras hemsida och hittade denna info:

100% of the Miles & More benefits with Luxair
Become a Senator right now and benefit from all the advantages of the Miles & More (Award Miles and Status Miles) programme on all Luxair flights, with the exception of those flying to LuxairTours destinations.

In effect, Luxair is completely integrated as a partner of the Miles & More programme .

Kanske både önsketänkande från min sida, och ett rejält missförstånd. Men detta kan ju tolkas att om man går med så blir man uppgraderad till Senator nivån på en gång.
Låter lite väl bra för att vara sant...eller tror ni att detta kan stämma??
 

Jacob

Medlem
Har du någon länk?

Luxair är annars ett trevligt flygbolag och de har en förvånansvärt trevlig lounge i Luxemburg.
 

Magino

Medlem
Längre ner på sidan står följande
Your statuses and benefits with Miles & More
Depending on the number and type of “Miles” you have earned, you can achieve different statuses which give you access to different privileges:

Så jag tror inte de menar att man får Senator direkt, men jag har gärna fel :)
 

Ubbe

Medlem
Är ju bara att ansöka och sedan maila dem med en skärmdump på texten.. Går det så går det ;) Kostar ju inget.. som smålänningen sa
 
Var nyligen inne på deras hemsida och hittade denna info:

Become a Senator right now and benefit from all the advantages of the Miles & More (Award Miles and Status Miles) programme on all Luxair flights, with the exception of those flying to LuxairTours destinations.
Rent logiskt så borde det ju vara så att man måste flyga motsvarande för att erhålla Senator status. Men då kan man ju ställa sig frågan varför de inte använde sig utan "Hon Circle" direkt, utan de använde sig utav den näst högsta statusen. Får helt enkelt ansöka och sedan hålla tummarna på att det är korrekt färg på kortet
 

tourist

Medlem
Tror ni inte att Luxair egentligen menade att skriva

Become a member right now and benefit from... ?

Länken på sidan går ju till den vanliga anmälningssidan hos M&M.
 
Toppen