Senaste nytt

Club Carlson senaste kampanjer nu i höst

mry

Medlem
Fick följande i ett brev nyss så antar att andra sett det med?

> Få 2 000 Gold Points® för vistelser på en natt! - Fly vardagen med en hotellnatt och tjäna 2 000 bonuspoäng.
> Registrera dig och boka i dag gäller för en vistelse från 1 augusti som avslutas senast 30 september 2013*.
>
> 5 000 Gold Points för vistelser på två nätter! - Utforska sommarlivet i din favoritstad, boka två nätter i följd på deltagande hotell och tjäna 5 000 bonuspoäng.
> Registrera dig och boka i dag gäller för en vistelse från 1 augusti som avslutas senast 30 september 2013*.
>
> Lägg till en extra dag till din helg! - Förläng din helg med en extra dag och koppla av! - "Köp 2 få 1 gratis"-erbjudande.
> Boka i dag med kampanjkoden WBUY2F2.* Gäller för en vistelse, torsdag till söndag, från 1 augusti som avslutas senast 26 oktober 2013*.


Men undrar varför de har en 241 ens med i listan när man redan har det om man är CCG/CCC? Är det för att de tänker t bort den förmånen?
 

gdaily

Medlem
Men undrar varför de har en 241 ens med i listan när man redan har det om man är CCG/CCC? Är det för att de tänker t bort den förmånen?
Edit: För att det är en "köp tre betala för två", tolkar jag det som...
 
Last edited:

mry

Medlem
Det är personligt brev och riktat till mig så kan inte ge er någon länk.

Det står namn, samt att jag är concierge medlem och hur många poäng jag har och får per bokning.
 
Last edited:
Men undrar varför de har en 241 ens med i listan när man redan har det om man är CCG/CCC? Är det för att de tänker t bort den förmånen?

Jag fick samma kampanj men har ingen kvalificerad nivå alls, så skulle gissa att kampanjen inte är baserad på nivå....
 

fcx

Medlem
Är CCG, och ska på flera repor i augusti-september. Dock inget mail så nu väntar jag några dagar med att boka...
 
Toppen