Senaste nytt

Söker flygbiljett: Stockholm - Malta

Lollet

Medlem
Hej,

Efter att ha läst här i några månader är det så dags för ett första inlägg :)

Jag söker flygbiljetter för 2 personer till Malta. Jag kan tidigast åka från Stockholm 17.00 ons 25e sep, och jag måste vara på Malta senast 13:00 tor 26e sep.

Hemresan ska vara söndag 29e sep men den har jag redan hittat billigt med Ryan.
Finns det någon billig t&r så skippar jag gärna Ryan dock!

Jag vill hitta så billiga biljetter som möjligt och jag kan tänka mig mellanlandningar eller åka från andra svenska städer, så länge det är inom tidsramen.

All hjälp uppskattas! :)
 

Alx

Medlem
Det låter som att SAS direkflyg är det mest ultimata alternativet. Det avgår runt 06:20 på torsdagen och tillbaka på söndag förmiddag. SAS och Ryanair är de enda som flyger direkt mellan ARN-MLA. SAS biljetten går att köpa som enkelbiljett om du vill behålla returen med Ryanair. Annars brukar det vara Lufthansa via FRA/MUC som gäller. Men då kommer du inte att landa på MLA förrän tidigast runt 12:00 på torsdagen.
 

gdaily

Medlem
Battle of Malta, antar jag? Grattis!

Som Alx sa så är SAS snortidiga direktflyg ner på torsdagsmorgonen ditt bästa val ner.
 

Palazzi

Medlem
När jag tittar på de priser du funnit med Ryanair antar jag att de reguljära priser som går att finna inte är ett alternativ (?). Finns ingen biljett T/R för under 2.900kr under dessa datum/tider.

Om du vill kombinera Ryanair och reguljärt finns Lufthansa för 1.500kr ner till Malta morgonen den 26:e (hittas på SAS.se).

Jag tittade även på Norwegian & Germanwings, men hittade inga alternativ....

Om du ännu inte fyllt 26år hamnar vi dock i ett annat läge, med SAS ungdomsbiljetter
 

Lollet

Medlem
Battle of Malta, antar jag? Grattis!

Som Alx sa så är SAS snortidiga direktflyg ner på torsdagsmorgonen ditt bästa val ner.

Yes det stämmer! Tack :)

När jag tittar på de priser du funnit med Ryanair antar jag att de reguljära priser som går att finna inte är ett alternativ (?). Finns ingen biljett T/R för under 2.900kr under dessa datum/tider.

Om du vill kombinera Ryanair och reguljärt finns Lufthansa för 1.500kr ner till Malta morgonen den 26:e (hittas på SAS.se).

Jag tittade även på Norwegian & Germanwings, men hittade inga alternativ....

Om du ännu inte fyllt 26år hamnar vi dock i ett annat läge, med SAS ungdomsbiljetter

Min smärtgräns går vid ungefär 3.000kr. Hur ser alternativet ut som du hittat för 2900kr?

Jag har inte lyckats hitta Lufthansa för 1.500kr :eek: Vilken tid är den på Malta och hur hittar jag den?

Jag har inte fyllt 26 ännu men min tjej har det som ska med.

Jag är otroligt tacksam för hjälpen :)
 

Palazzi

Medlem
...Min smärtgräns går vid ungefär 3.000kr. Hur ser alternativet ut som du hittat för 2900kr?

Jag har inte lyckats hitta Lufthansa för 1.500kr :eek: Vilken tid är den på Malta och hur hittar jag den?

Jag har inte fyllt 26 ännu men min tjej har det som ska med.

Jag är otroligt tacksam för hjälpen :)

Jag sökte av gammal vana på biljettpriser för en person. Om du menar 3.000kr för två personer T/R till Malta tror jag det är nära omöjligt. Ser att Ryanair flyger hem för ca 600kr/pers, men det finns inga reguljärflyg i den prisklassen.

Du får nog tyvärr förlita dig på annan expertis här på hemsidan, för på denna verkar jag vara chanslös :(

Lycka till! :)
 
Toppen