Senaste nytt

Air Berlin top Bonus Award chart?

FF#1

Medlem
Någon som vet var man hittar info om hur uttag av poäng funkar i lättöverskådlig form?

De ska tydligen ha "delas" med billiga bonsuresor, från 3000p, någon som vet vad det brukar vara för resor?

Finns det några andra fiffiga sätt att använda top bonus poäng än award resor?
 

Timotey

Medlem
Kommer du på något bra så meddela gärna. Sitter på 11.000 miles, men hittar inget bra alls. Väldigt höga skatter och avgifter också.
 

gdaily

Medlem
Kommer du på något bra så meddela gärna. Sitter på 11.000 miles, men hittar inget bra alls. Väldigt höga skatter och avgifter också.
17k miles (eller vad det är) ger en enkelresa inklusive skatter inom Europa, det verkar bra för ett positioneringsflyg någon gång. Annars är det precis som du säger väldigt höga skatter.

De där "deals"-resorna tror jag bara finns i deras fantasi (eller bara utgående från Tyskland).
 

gdaily

Medlem
Kommer du på något bra så meddela gärna. Sitter på 11.000 miles, men hittar inget bra alls. Väldigt höga skatter och avgifter också.
Du har anmält dig till "partnerpromon" väl, där du får 2000 eller 3000 bonusmiles för partnertransaktioner? Beroende om dina HollidayCheck aktiviteter räknas som en eller flera så är du snart vid 17k. Jag förde över lite miles från Club Carlson för säkerhets skull så jag i alla fall får två partneraktiviteter.
 

Homer

Medlem
Någon som vet var man hittar info om hur uttag av poäng funkar i lättöverskådlig form?

De ska tydligen ha "delas" med billiga bonsuresor, från 3000p, någon som vet vad det brukar vara för resor?

Finns det några andra fiffiga sätt att använda top bonus poäng än award resor?

Det är väl Topdeal du tänker på, ingen aning om hur ofta de har det men här är ett exempel http://www.businessclass.se/oneworld/11473-bonus-pa-awardresor-hos-air-berlin.html(från 3000 PLUS avgifter som iofs kan betalas med miles)


Ett alternativ som möjligtvis är bättre:
You can use your award miles to upgrade from Economy to Business Class
topbonus advantages - airberlin.com
 
Toppen