Senaste nytt

First class på Etihad, någon som upplevt liknande?

DamonA

Medlem
Satt och kollade lite YouTube videos och hittade detta reportage/omdöme av ett brasilianskt travel magazine om Etihads first class. Har någon upplevt detta personligen eller är det bara specialfixat för honom som journalist?

Ser ganska fantastiskt ut..

 

freno

Medlem
Inte upplevt men står på min lista, har för mig vissa business biljetter har rätt till egen bil med.
 

henrik l

Medlem
Ingår i planerna att boka en Mellanöstern/Indisk sub-kontinent till Europa med Etihad F för AA-poäng, sommaren 2014. Hoppas kunna rapporterna en lyckad bokning av bonusresa i mitten av augusti:cool:
 

henrik l

Medlem
Har någon upplevt detta personligen eller är det bara specialfixat för honom som journalist?

Ser ganska fantastiskt ut..

Skulle inte förvåna mig om vi varje vecka har någon BC.se medlem som är ute och flyger first och upplever varianter av det som visas på filmen:D
 

JohanE

Medlem
Min svåger brukar flyga i First på Etihad och han är överlycklig varje gång han boardat och de meddelar en försening.

"- Det är så bra att man inte vill gå av."

Han berättade att han var själv i första klass en gång med fyra stycken flygvärdinnor som servade honom. Efter det är det lite svårt att flyga ekonomiklass igen.

Enda nackdelen är dock när han försöker argumentera om att han är utarbetad efter en hård jobbresa. Det är ingen som riktigt tror honom längre. Det beror på att han också berättat om den 30-åriga konjaken och dylika saker.
 

Alf

Medlem
Ja det skulle vara en upplevelse. Använder man AA poäng kostar det bara 80 000 poäng tor till Maldiverna. Har försökt boka i F men inte lyckats med platser, C däremot har varit tillgängligt. Skall försöka igen när mina US Airways poäng har överförts till AA när det nu blir.
 
Toppen