Senaste nytt

Norwegian till USA/Thailand

jimmy_h

Medlem
Har någon på forumet testat Norwegians långdistans ännu?
Kanske är inte alla tjänster/utbud fullständingt eftersom Dreamliner inte används än.
Men jag vill ändå passa på att fråga er som åkt:
- Hur var maten? Behöver jag köpa extra mat för att inte svälta?
- Hur var filmutbudet och kostade det?
- Vad kostade extra dricka (vatten, cola, öl mm)

Jag är intresserad eftersom jag inte vet om jag ska boka med Norwegian eller annat sällskap.
I slutändan är det den totala kostnaden som är viktigast
 

OliT

Medlem
Jag och tjejen ska flyga till New York om mindre än en månad med DU och jag har också letat efter reserapporter. Det verkar dock finnas dåligt med sådana. Om någon hittar en skulle det vara kul att läsa. Vi planerar att nyttja så lite av Norwegians utbud som möjligt (checkar bara in en väska på hemvägen, ta med mat och dryck, padda för underhållning osv).
 

pep

Medlem
Fast det står ju "som möjligt", alltså, trots att vi flyger med dem :)
Jeg synes I skulle prøve deres services on board "as much as possible" så at vi andre/alle kan tage forholdsregler fremover. Måske bliver I glædeligt overraskede. De er jo afhængige af godt feedback og lancerer givetvis en god service og good value for money onboard - især i starten! If you can't beat them, join them!
 

OliT

Medlem
Jeg synes I skulle prøve deres services on board "as much as possible" så at vi andre/alle kan tage forholdsregler fremover. Måske bliver I glædeligt overraskede. De er jo afhængige af godt feedback og lancerer givetvis en god service og good value for money onboard - især i starten! If you can't beat them, join them!

Min tanke med hela resan har varit att komma undan så billigt som bara möjligt. Att lägga 300 spänn på högst tvivelaktig flygplansmat á la Norwegian känns inte helt okej då. Två veckor på hotell (inklusive två Intercontinental) landar på cirkus 1 700 kronor (plus lite poäng då).
 

Homer

Medlem
Min tanke med hela resan har varit att komma undan så billigt som bara möjligt. Att lägga 300 spänn på högst tvivelaktig flygplansmat á la Norwegian känns inte helt okej då. Två veckor på hotell (inklusive två Intercontinental) landar på cirkus 1 700 kronor (plus lite poäng då).

I NYC? det lät ju väldigt billigt.
 
Toppen