Senaste nytt

Swiss Business Class Intra-Europa

HenrikT

Medlem
Hallå där ute!

Jag bokade precis en Business Class-biljett med Swiss ARN-CDG till ett mycket bra pris! Någon som vet hur deras Business Class-produkt är inom Europa?

Vänliga hälsningar
Henrik
 

Senator

Moderator
Jag flyger flera gånger per månad. Mellan ARN-ZRH är det full måltid, skumpa och bra viner. Bästa produkt i Europa tycker jag med BA som en 2:a.
 

Malu

Medlem
Håller helt med. LX är riktigt bra, inte minst på grund av den goda chokladen som jag oftast tar någon bit för mycket av...
 

Adam

Medlem
Mycket bra! På ARN-ZRH är det varm mat, allt serveras på riktigt porslin. De serverar champagne och vin ur stora flaskor. Är man ensam i business öppnar de små Piper-flaskor.(Den är bättre än Jaquart som de har på stor flaska tycker jag) På ZRH-CDG blir det nått lättare snack, men full bar även där. De har en hel del bra C-klasspriser i Europa(dock inte ombokningsbara gratis och refund osv)

Trevlig resa!
 

HenrikT

Medlem
Tack snälla för era svar! Det låter ju riktigt bra ju! :)
Den där chokladen ser jag framemot... och skumpan såklart! Det verkar som Swiss produkt klår Lufthansa... jag har flugit med LH några gånger i business class och där tycker jag att servicenivån varierar ganska mycket.
 
Last edited:

Jacob

Medlem
Kan också nämnas att jag blivit tilltalad med namn i Swiss business class inom Europa, vilket var mycket trevligt.

Jag gillar Swiss!
 

Bryant

Medlem
SWISS är det bästa bolag jag flugit med i business hittills. Jag blev tilltalad med namn och det gjorde mig väldigt förvånad. Sen är loungen i ZRH väldigt trevlig
 

HenrikT

Medlem
Jag blev otroligt bra bemött när jag pratade med dem i telefon också!
Förresten, jag åker med avgången kl 9.45 från Arlanda. Blir det lunch redan då tror ni eller serverar de fortfarande frukost?
 
Toppen