Senaste nytt

United ger UAMP Gold (eller högre) gratis matchning till Marriott Rewards Gold

Alx

Medlem
Jag bor nästan aldrig på Marriott, men det här kan ju kanske leda till att jag ger de ett seriöst försök. :)
 

Skyraider

Medlem
Samma sak här. Blev matchad till Gold för några år sedan och bodde då några gånger på Marriott men inte sedan dess. Har varit Diamond på Hyatt ett sedan dess och bott där, Har dock nu ramlat ner till Platinum vilket inte ger jätteincitament att hålla sig till dem.
 

David

Medlem
Nu kom precis erbjudande om matchning åt andra hållet.

7_13_METT_RewardsPlus_Platinum_RIGHTv4_416w.jpg
 

Fredrik_G

Medlem
Hade ju varit fint om Marriott Platinum blev matchad till MP Gold istället :p Jaja, gratis Silver är väl inte fel det heller.
 

David

Medlem
OT - matching åt andra hållet.

Inte för att jag har haft någon användning av det eller ser att jag kommer att ha det under året som kommer så fick jag förnyat silver hos UA.

Because you are a loyal Marriott Rewards® member, we are excited to extend your complimentary MileagePlus® Premier® Silver status for another year. You do not need to re-register and your 2014 Premier Silver status should be reflected in your account. Enjoy the benefits of MileagePlus Premier Silver status like Economy Plus® and Premier AccessSM throughout 2014. We look forward to welcoming you on board soon.
 
Toppen