Senaste nytt

Aeroflot Russian Airlines blir Official Airline för Manchester United Football Club.

Aeroflot

Företagsrepresentant
http://www.aeroflot.ru/cms/en/new/30053

http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Club-News/2013/Jul/manchester-united-announce-global-partnership-with-aeroflot.aspx

Aeroflot- nyligen utsett av Air Transport World till ett av världens tio mest lönsamma flygbolag och världens sjätte snabbast växande flygbolag,
flyger en av världens mest moderna flygplansflottor med 137 flygplan, Airbus, Boeing och Sukhoi Superjet.

Aeroflot är Rysslands ledande flygbolag. Samtliga lyxiga flygplan erbjuder bekväma stolar och prisbelönta ombordmenyer designade av Michelin- kända kockar. Servicen kännetecknas av omtänksamhet och vänlighet som en del av den ryska själen.

Fråga till BC medlemmar, vad betyder detta, finns det något intresse och betydelse för er som BC medlemmar?

Vänlig hälsning,
Johan Magnus Eriksson
Försäljningschef
Aeroflot Russian Airlines
 

Palazzi

Medlem
Som marknadsförare och sportintresserad tycker jag alltid det är intressant med dessa reklam/sponsor-avtal.

Tyvärr var klubbvalet helt fel för mig denna gång.... Antar dock att valet främst skett utifrån möjlig exponering av Aeroflots varumärke, och inte någon specifik förkärlek för den brittiska fotbollsklubben :)
 

pep

Medlem
Tyvärr var klubbvalet helt fel för mig denna gång.... :)

Samme her, de skulle have valgt en mindre klub, en underdog på vej op..... MANU reklamerede for TK sidste år og lavede bl. a. sikkerhedvideo, etc. Deres spillere er håbløst dårlige skuespillere i reklamefilm. Jeg er bange for at Aeroflot mister mange penge her, og disse penge vil forringe servicen for os som rejsende.
 

Aeroflot

Företagsrepresentant
Good Evening,
Thank you all for your feedback.
As expected, a mixed bag of views.
I can only add that Aeroflot as one of the world's ten most profitable airlines, always aims at investing and promoting for the good benefit of individuals and organizations and of course Aeroflot, including its customers.
Finally, allow me again to express our appreciation for the opportunity to represent Aeroflot here at BC.
Wish everyone a great evening.
Best regards,
Johan Magnus Eriksson
Aeroflot Russian Airlines
 
Toppen