Senaste nytt

Bokning pågår: Gangnam Style Asiana First Class run 2013

Sitter och bokar just nu. Världens långsammaste agent - en Italienare baserad i Liverpool som knappt pratar engelska. Efter att ha gått igenom hela rutten i detalj inser jag att han gjort det på papper. Nu går han igenom den igen, bokstav för bokstav, siffra för siffra. Snart har vi kommit Stockholm till Hong Kong och vi har pratat i 11 minuter :)
 

David

Medlem
Sitter och bokar just nu. Världens långsammaste agent - en Italienare baserad i Liverpool som knappt pratar engelska. Efter att ha gått igenom hela rutten i detalj inser jag att han gjort det på papper. Nu går han igenom den igen, bokstav för bokstav, siffra för siffra. Snart har vi kommit Stockholm till Hong Kong och vi har pratat i 11 minuter :)

Sitter on hold hos en amerikanska som skall bekräfta min routing och availability... Vem blir klar först? :)
 
Sitter on hold hos en amerikanska som skall bekräfta min routing och availability... Vem blir klar först? :)

Min Italienare gillar inte att vi är längre i Seoul än Hong Kong, han menar att ICN är vår destination och därför får vi inte passera två gånger. Suck. Vi förhandlar nu om att HKG är min destination :)
 

David

Medlem
Min Italienare gillar inte att vi är längre i Seoul än Hong Kong, han menar att ICN är vår destination och därför får vi inte passera två gånger. Suck. Vi förhandlar nu om att HKG är min destination :)

Fick precis OK på alla legs men hon beklagade att ARN-GOT bara fanns i ekonomiklass. :)

Nu är jag on hold för slutförande av bokning.
 

vega

Medlem
Ska du med på "Gangnam style" resa i November? Vi ska ut och bo på Ritz-Carlton i Hong Kong och Seoul, flyga First och dricka mycket Champagne ombord Asiana :)

Haha, vann ett vad i höstas då jag dansade "Gangnam style" dansen på gatan i just Gangnam, Seoul. :)

Låter absolut som en riktigt kul resa! Har en resa redan inbokad med några tjejkompisar i November, men krockar det inte med denna så är jag på! :)
Ska köpa lite mer USDM då helt enkelt. :) Är det 110k som behövs eller mer?
 
Toppen