Senaste nytt

Indigo hotell @ Hong Kong

jumbooze

Medlem
Hej,

Jag har precis checkat in på Indigo hotell i Wanchai. Väldigt trevligt ställe.
Håller hög standard.
Minibaren - kalla mig omedveten men när minibaren har en flaska skumpa ( ja gula änkan är kanske inte Krug) så är det standard på rätt nivå.
 

Attachments

  • image-2448355129.jpg
    image-2448355129.jpg
    141 KB · Visningar: 365
  • image-3264155813.jpg
    image-3264155813.jpg
    147,6 KB · Visningar: 387

jumbooze

Medlem
Nej, långt ifrån gratis ;)

Men Frontdesk manager följde upp med till rummet och visade rummet. Våning 25. Blir en milktea om en timme eller två på baren 29:e vån.

I efterhand kanske detta skulle vara en del av en annan tråd med jag var lite nöjd med rummet och glad i hatten.
 

Attachments

  • image-2364262113.jpg
    image-2364262113.jpg
    136,1 KB · Visningar: 309

Homer

Medlem
Nej, långt ifrån gratis ;)

Men Frontdesk manager följde upp med till rummet och visade rummet. Våning 25. Blir en milktea om en timme eller två på baren 29:e vån.

I efterhand kanske detta skulle vara en del av en annan tråd med jag var lite nöjd med rummet och glad i hatten.

Tömde du minibaren?
 

henrik l

Medlem
Med tanke på spöregnet som kom för 3 timmar sedan så hade du ju ingen anledning att lämna hotellet. Passerade W-chai med trammen runt 21 och man hade stängt alla fönster pga regnet.
 

jumbooze

Medlem
Med tanke på spöregnet som kom för 3 timmar sedan så hade du ju ingen anledning att lämna hotellet. Passerade W-chai med trammen runt 21 och man hade stängt alla fönster pga regnet.

När det regnade som värst var jag på Star Ferry och väntade på att komma över till W-Chai ;) men jag har ett miniparaply i fickan "alltid redo".
Ses imorgon!
 
Toppen