Senaste nytt

Hur kan jag besöka SAS lounge på Arlanda?

Rosie

Medlem
Hej,

Jag skulle vilja gå in i SAS lounge på Arlanda innan jag åker till Dublin i oktober. Jag är inte en van resare (som ni haha) och har inga "fina" kort med tillgång lite överallt.. Men har alltid velat gå in där. Vet någon om man kan betala för att komma in? Har bara vanligt Eurobonus.

Tacksam för svar!

Rosie
 

johhenrik

Medlem
Jag tror man kan pröjsa 295kr nu förtiden. Men ange datum här så kanske någon av oss kan gästa in dig om vi är där samtidigt. :)
 

Agö

Medlem
Hej,

Jag skulle vilja gå in i SAS lounge på Arlanda innan jag åker till Dublin i oktober. Jag är inte en van resare (som ni haha) och har inga "fina" kort med tillgång lite överallt.. Men har alltid velat gå in där. Vet någon om man kan betala för att komma in? Har bara vanligt Eurobonus.

Tacksam för svar!

Rosie

Åker du SAS Plus har du tillgång till SAS Business Lounge på Terminal 5. Det är inkluderat i priset.

Annars kan du, i mån av plats, köpa tillgång för 249 kronor till samma lounge. Se mer här:

http://www.sas.se/allt-om-resan/pa-flygplatsen/lounger/Specialerbjudande/
 

Patrick

Medlem
249 kr att komma in, men det blir billigare om du skriver tid och datum så kanske någon härifrån kan ta med dig in. :)
 

Rosie

Medlem
Jth, tänk om jag hade!! :D Men jag flyger faktiskt den 25e tyvärr... Jag kommer åka med en vän, så vore ju trevligt jag fick med henne in också. Om någon är på plats och har lust att bjuda in vore det ju toppen! Man kan ju alltid köpa ett inträdde! :D
 

A380*G

Medlem
Jth, tänk om jag hade!! :D Men jag flyger faktiskt den 25e tyvärr... Jag kommer åka med en vän, så vore ju trevligt jag fick med henne in också. Om någon är på plats och har lust att bjuda in vore det ju toppen! Man kan ju alltid köpa ett inträdde! :D

Håll ögonen öppna i tråden om lounge meetings.
 

mry

Medlem
Då du ska till Dublin antar jag att du åker vid 11 tiden på dagen med? eller åker ni via CPH med den sena flighten?
Jag kan nog vara på ARN då men kan nog inte fixa in dig på terminal 5 eftersom att jag nog inte har någon planerad flight från ARN den dagen.
 
Toppen