Senaste nytt

SAS sista minuten-kalender?

Lonelyflyer

Medlem
Inte jag heller, verkar vara nån ny funktion
Dock var det inte så många alternativ än så länge mer än ARN och CPH
 

JonW

Medlem
De flesta resorna är ju i slutet av juli, inte direkt vad man förknippar med sista minuten...
Och priserna verkar ligga en bit över typ Norwegians ordinarie med motsv. långa framförhållning. :confused:
 

Homer

Medlem
Snarare än att de drastiskt sänkt priserna, är det inte bara så att de plockat fram vad som
för tillfället är lägsta priset i lågpriskalendern?
 

olsson

Medlem
Snarare än att de drastiskt sänkt priserna, är det inte bara så att de plockat fram vad som
för tillfället är lägsta priset i lågpriskalendern?

Haha ja, verkar det. Blev förvånad när jag såg sista minuten och sedan 31 juli. Känns lite väl korkat att döpa om det till sista minuten när den bara tycks köra någon min-funktion på lågpriskalendern för månaden framför eller så. Men visst, kollar man in "sista minuten" den 28e juli så kanske det just är sista minuten.

Trodde det kunde vara något nytt och coolt då de tog bort sista minuten ungdom men så bevsiken man blev :(
 

Chrille

Medlem
Var inte så negativa. Tryck på boka och du får kalendern med priser, från idag till slutet av månaden.
 
Var inte så negativa. Tryck på boka och du får kalendern med priser, från idag till slutet av månaden.

Tanken är god, inget ont om den, men valet av namn på funktionen är lite väl off då den första lediga biljetten från ARN är 24/7 och CPH 23/7. Två veckor bort är inte riktigt "sista minuten" :)
 
Toppen