Senaste nytt

Bangkok, Mandarin Oriental - Bangkok four more until 15 Oct

Johan76

Medlem
Hej,

Lite osäker på om detta är ett bra nog erbjudande, det kan komma bättre senare, men det finns nu kampanj för att bo fyra nätter eller längre på Mandarin Oriental i Bangkok där fjärde natten är "gratis" samt att de ska uppgradera vid check-in.

Bangkok Four More

Går fint att passa ihop antingen med Business i Turkish, t.ex denna 26:e sep till 5:e oct för 11,248 sek.
Matrix - ITA Software

Eller så har Emirates fortfarande bra priser i ekonomi om man vill besöka flera städer i Asien.

Själv blir det en tur förbi Bangkok och sen Hong Kong senare i höst, och så hoppas jag att alla recensioner om hotellet här på businessclass.se är klart underdrivna så att det blir bättre. :cool:

Mvh
Johan
 

JacobGBG

Medlem
Underdrivna? Vad jag vet så är konsensus om Mandarin Oriental i Bangkok är att det är ett underbart ställe.
 

SWEDE

Medlem
Hej,

Lite osäker på om detta är ett bra nog erbjudande, det kan komma bättre senare, men det finns nu kampanj för att bo fyra nätter eller längre på Mandarin Oriental i Bangkok där fjärde natten är "gratis" samt att de ska uppgradera vid check-in.

Bangkok Four More

Går fint att passa ihop antingen med Business i Turkish, t.ex denna 26:e sep till 5:e oct för 11,248 sek.
Matrix - ITA Software

Eller så har Emirates fortfarande bra priser i ekonomi om man vill besöka flera städer i Asien.

Själv blir det en tur förbi Bangkok och sen Hong Kong senare i höst, och så hoppas jag att alla recensioner om hotellet här på businessclass.se är klart underdrivna så att det blir bättre. :cool:

Mvh
Johan

Det är ingenting man får 'gratis' på The Oriental! Detta är ett 5-stjärnigt hotell på riktigt. Pröva istället med grannen, Shangri La. Detta är Asien, så du kan skriva till dem och begära ett pris. Ange antal personer, datum och rumstyp. Limo, internet och frukost bör du ha i paketet. Det är ingen idé att vara svensk och buskablyg i Asien. Friskt vågat, halva inne!
 
Toppen