Senaste nytt

Göteborgsträff, lördag 20 juli, kl 16, Incontro

David

Medlem
Hej!

Då startar vi en tråd om nästa inofficiella Göteborgs-träff, den 6:e i ordningen.

När: 20:e juli, kl 16
Var: Incontro

Det är Robbie Williams samma kväll och det börjar nog snart bli fullt på restaurangerna. Vänligen anmäl intresse i tråden så beställer jag bord nån gång i veckan.

När ni anmäler er, ange även ifall ni kommer från start kl 16 och om ni ämnar äta eller bara dricka.

Närvarande:
1. David
2. GOTATH
3. Flood
4. Martin Andersson
5. mry
6,7,8. Ulla+2

Pga restaurangens öppettider kunde bord endast bokas från 17, vilket jag gjorde. Innan dess är alla borden i bardelen (nere vid fönstrena där vi satt förra gången) "up for grabs".

Vi har 8 platser säkrade i ett fullbokat Incontro, ovanför trappan till höger när man kommer in. Jag kommer att vara på plats lite tidigare för att sno åt mig ett bord nere i bardelen så får vi dela gruppen.
 
Last edited:

David

Medlem
Bord gick endast att boka till kl 17 så vi som kommer innan dess hänger i baren en stund.
 

olsson

Medlem
Jag kan nog titta förbi, tänkte åka hem till fiskrenset den helgen. Får dock se lite närmre vad som händer under kvällen. Borde kunna komma förbi på en öl och tjoa till GOTATH i alla fall :p och ni andra såklart.
 
Toppen