Senaste nytt

Går inte att se bokningar?

Tjaeng

Medlem
Är det någon annan som har problem med att ladda bokningar på sas hemsida? Jag köpte 2 t/r-biljetter igår, fick e-biljetter utskickade men ingen bokningsbekräftelse. Browsern slutade ladda när betalningen var genomförd. Och nu går det inte att ladda bokningen på sas.se, utan det blir någon slags redirect till nån overridelänk som redirectar till www.sas.se/SASCredits/SASCreditsPaymentMaster.aspx. Vad fan? Innebär ju att de dära fria ändringarna och om/avbokningarna jag har rätt till i 24h försvinner, samt att jag inte kan välja säte osv. Resan går att se på checkmytrip, och på SAS-appen (där man såklart inte kan göra ändringar). Måste väl vara SAS IT som krånglar samtidigt som bokningssystemen funkar bra?
 

Tjaeng

Medlem
Funkar inte för mig. Går inte heller att få kvitto/bokningsbekräftelse utskickat. Går däremot att ansöka om upgrade. "Sök bokning"-tjänsten känner igen min booking ref när jag skriver in fel efternamn, men när jag skriver in rätt blir det bara whitescreen. Extremt frustrerande. Och så sitter man fortfarande som nr 3 i kö till chatten, precis som för en timme sedan...
 
Last edited:

rob74

Medlem
Jag skulle ändra lite säten i mina bokningar igår, men kom inte åt dessa. Så jag gjorde det via Lufthansas sida i stället.
 
Toppen