Senaste nytt

Få Eurobonuspoäng med elavtal från Fortum

Chrille

Medlem
OK, det som är intressant är att man tydligen kan dubbla om man har två löpande elavtal.
Jag har tre, men åtminstone två är "fria" att byta för tillfället.... :)
 

OliT

Medlem
Den fasta månadsavgiften är väldigt hög via kampanjsidan. Dubbelkollade på Elskling och där gav Fortum gratis årsavgift första året (annars 30:- plus moms i månaden) för vanliga abonnemanget. För mig blir skillnaden 900 spänn om året. Frågan är om det är värt det för 8 000 poäng.
 

Johan_G

Medlem
Intressant, det verkar landa ett par kronor/månad under mitt nuvarande elavtal, dessutom får man en massa mumsiga poäng :)
 

Patrik

Medlem
Den fasta månadsavgiften är väldigt hög via kampanjsidan. Dubbelkollade på Elskling och där gav Fortum gratis årsavgift första året (annars 30:- plus moms i månaden) för vanliga abonnemanget. För mig blir skillnaden 900 spänn om året. Frågan är om det är värt det för 8 000 poäng.

Många har ju erbjudanden utan påslag också under X månader som man kan hoppa runt mellan, men vad gör man inte för chansen att tjäna bonuspoäng. :p
 

Vaniljvodka

Medlem
Jag förlängde mitt avtal med Fortum för bara en månad sen, så den här kampanjen kom ju lite för sent. Ringde dock upp först Fortum (som inte hade nån aning) och sedan SAS, som efter mycket kollande med Eurobonus-avd. typ kunde lova att det även gällde gamla kunder. Så jag signade upp i formuläret (och tävlade dessutom om 100k poäng), så får vi se vad som händer. Verkade oklart om befintliga kunder skulle få startpoängen också.
 

LiiaC

Medlem
Om man redan har ett avtal hos Fortum som inte är tidsbunden, hur gör man då? Säger upp det gamla och tecknar ett nytt samtidigt?
 

jt_sthlm_bxl

Ny medlem
Egentligen helt otroligt att man inte informerar sin kundtjänstpersonal mer i samband med en kampanj.

Men då även jag redan är kund signar även jag upp och hoppas på startpoängen.
 
Toppen