Senaste nytt

USDM-riktad kampanj t.o.m 2013-JUL-31, upp till 100% buy eller gift

Status
Stängd för vidare inlägg.

jumbooze

Medlem
Köp köp köp! Fick ett riktat erbjudande med 100% bonus för köp/ge bort i mailen giltig tom siste juli nu men jag ska ju åka på min första USDM resa idag så jag får nog vänta tills jag kommer tillbaka ;)
 

VonMögen

Medlem
Köp köp köp! Fick ett riktat erbjudande med 100% bonus för köp/ge bort i mailen giltig tom siste juli nu men jag ska ju åka på min första USDM resa idag så jag får nog vänta tills jag kommer tillbaka ;)

Fick oxå ett erbjudande som verkar vara riktat till personer som bunkrat miles innan ...

"As a thank you for being one of our most loyal customers, we've got an exclusive offer just for you. Through July 31, 2013, when you buy or gift miles, you'll get a 100% bonus – up to 50,000 miles."
 
Vad är status på bokningar inom *A med USDM just nu? Finns det nån gräns för hur långt fram jag kan boka biljetter idag annat än den vanliga ett-års-gränsen?
 

FF#1

Medlem
Hmm.. som vanligt så har jag inte fått detta erbjudande trots tidigare inköp, verkar som att jag har dålig karma för tillfället på kampanjer.
 

charlesswe

Medlem
är sugen på att prova ANA F, fast tillgänglighet är rätt tunn just nu, det var mycket bättre förr (kunde se F platser månader i förväg). Nu kan man bara se de några dagar i förväg...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen