Senaste nytt

Rhodos i juli

jos

Medlem
Min jobbresa i juli blev inställd så nu letas det semesterflyg i sista stund... Om någon har tips på flyg till Rhodos som inte kostar 5000 och/eller innefattar nattflyg, tre byten etc. blir jag väldigt tacksam! Utresa mellan 5e och 14e runt en vecka.

Tack på förhand!
 
Vad får detta max kosta? Hittat för 2780SEK tur o retur för en person avresa 11juli och borta 7 nätter.. dock med en övernattning i prag på både dit och hemvägen 11-14 timmars byte :D men de är billigt, annars ligger priserna runt 5200SEK och uppåt! finns avresa den 24 juli annars för 3300SEK då med lite mindre bytestid.
 
Last edited:

taxvalp

Medlem
Med risk för att svära i kyrkan - är inte detta ett resmål och en tidpunkt då man faktiskt kan överväga att köpa en sista minuten-plats med endast flyg via någon av våra charterbolag? Jag har en känsla av att både pris och routing kan bli ganska trista annars...
 
Med risk för att svära i kyrkan - är inte detta ett resmål och en tidpunkt då man faktiskt kan överväga att köpa en sista minuten-plats med endast flyg via någon av våra charterbolag? Jag har en känsla av att både pris och routing kan bli ganska trista annars...

Kan nog vara en idé. Dock går ju charter endast visa dagar i veckan till en specifik ort (vet inte vilka som flyger till Rhodos). Sen är de inte heller bästa tiden på året att boka så här sent då de är högsäsong där :( men de är ett bra tips!!! :)
 

cmj

Medlem
Med risk för att svära i kyrkan - är inte detta ett resmål och en tidpunkt då man faktiskt kan överväga att köpa en sista minuten-plats med endast flyg via någon av våra charterbolag? Jag har en känsla av att både pris och routing kan bli ganska trista annars...

När vi nu ändå svär i kyrkan......så finns Ryanair från Skavsta. Direktflyg och "billigt" blir det...flyger måndagar, onsdagar och fredagar.
 

jos

Medlem
Tack för svar! Övernattningar funkar inte och Ryanair kommer inte på tal hur billigt det än blir (personliga issues…) så jag gissar att det tyvärr är dryga 5k…

Nån annan som sett nå bra flyg till solen annars?
 

Nemo

Medlem
Vill du ha sista-minuten till solen för ett billigt pris rekommenderar jag att du söker sista-minuten, till exempel på Ticket. Eller ladda ned en app som heter sista-minuten. Där kan du exempelvis hitta sista-minuten direkt Sthlm-Rhodos en vecka 11-19 juli med Apollo för 3998:- Är du ute efter att billigt åka till en charter-ort sista-minuten, samtidigt som du inte vill ha byten eller Ryanair så är det inte så många alternativ kvar än charter.
 
Toppen