Senaste nytt

Undvik Guangzhou flygplats om du har ömtåligt bagage eller frakt...

Alx

Medlem
Jag önskar att jag hade filmat en lastare på OSL för 8 år sedan. Vi satt ombord på ett SAS flyg från OSL-CPH när vi såg hur lastaren var uppenbart förbannad på något. Killen lyfte upp och svingade varje väska fram och tillbaka för att få upp den så högt upp i luften som han bara orkar innan han slog ner de på bandet. Absolut helt onödigt och dessutom ordentligt mer ansträngande än det "vanliga" kastandet av väskor. Jag uppskattar det till att kanske var tredje väska gick sönder. Vi var flera ombord som försökte uppmärksamma ombordpersonalen på vad som försiggick. Men de ryckte bara på axlarna och sa att det var förfärligt men att de inget kunde göra.

När det väl var dags för MIN väska att möta sitt öde så inträffade karma med omedelbar verkan. Killen lyfte upp min väska i handtaget, svingade den fram och tillbaka för att verkligen få upp väskan så högt som möjligt i luften. När han väl släppte taget fastnade handen i handtaget och väskan fortsatte svingen och smällde till honom ordentligt på käften innan den drog honom med sig på sin färd nedåt. Vi var flera ombord som började skratta och efter den käftsmällen skärpte killen till sig. Den väskan hängde med i många år till men är nu i väskhimlen... R.I.P.
 
Last edited:

Roger J

Medlem
CAN har jag annars bra erfarenhet av. Priorityväskor har fleta gånger rullats ut på en egen vagn och ges till passagerarna innan övriga väskor kommer på bandet!
 

adhoc76

Medlem
Den mannen lär inte ha jobbet kvar... Snart 3 miljoner visningar på youtube.... :cool:

På sitt sätt ett konstycke att han lyckas kasta så illa att fler lådor hamnar utanför än PÅ bandet....
 

Smuffe

Medlem
Jag gillar den person som filmar och kommenterar det hela från fönstret.
Det kan omöjligen vara fake.
Jag blir lite sugen på att hitta fler liknande klipp. :)
 
Toppen