Senaste nytt

SAS Gold Smart Pass

Hej alla,
undrar om någon av er som är EBG har fått Smart Pass hem skickat? Enligt SAS Kundservice, som jag pratade med de idag, har Smart Pass skickat ut den 17/10? Undrar när jag ska få mitt Smart Pass.
 

agehall

Medlem
Skickades säkert med båt från deras filial i Bangkok den 17/10, så om ett år eller så börjar de nog dyka upp. Jag har iaf inte fått något än.
 

kristerj

Medlem
Har inte heller fått något. Hade besök av en säljare från SAS i veckan och "lovade" att de skulle komma snart.
 

Homer

Medlem
Jag har fått det!
Det står ingenting om att det ska funka för loungerna, är det meningen att det ska det?

Idén att klistra det på mobiltelefon är lika dum som att kombinera kreditkort med EB medlemskort
 
Jag har fått det!
Det står ingenting om att det ska funka för loungerna, är det meningen att det ska det?

Idén att klistra det på mobiltelefon är lika dum som att kombinera kreditkort med EB medlemskort

Personligen tycker jag att det är bra att du behövs inte stoppa in till automaten ditt kombinerat kreditkort. Jag har ju haft problem med magnetremsan att den blir så sliten att måste beställa nytt kort typ var 6e månad. Brukar därför nuförtiden köra vanlig EBG kort på incheckning. :)
 
Toppen