Senaste nytt

Blue1 vill veta hur bra service de ger!

niksal

Medlem
Det verkar som om Blue1 blivit alltmer intresserade av hur bra service de ger. Fick häromdagen en ganska utförlig enkät där de frågade alltmöjligt. Men idag blev jag lite imponerad. Flög HEL-ARN, och bara någon timme efter landning fick jag ett SMS där Blue1 ville veta hur bra service deras personal gett mig idag. Man kunde svara med en siffra 1-10 och lägga till en kommentar.

Ny praxis? Endast KF eller kommer hela SK att börja göra något liknande?

Och åt er som blir irriterade av dylikt, man kunde även svara STOP om man inte ville få fler meddelanden.
 
Trevligt med ett bolag som aktivt vill ha feedback. Det gillas. Sedan gäller det bara att de gör någonting vettigt av denna återkoppling också...
 

gusten

Medlem
Åker KF varje vecka och nuförtiden sköter den sig bra. Under 2010 och första halvåret 2011 var de av ngn anledning dock ständigt försenade.
 
Toppen