Senaste nytt

Billig resa till Aten?

Hej!

Jag skulle verkligen behöva ta mig ner till Aten någon gång från 28/6 och framåt ett par dagar för att sedan befinna mig där ett par dagar och vara tillbaka i Stockholm senast 8/7. D

etta kom väldigt hastigt och jag skulle behöva hjälp från er experter att hitta en riktigt billig flygning dit och hem!

Är EB-Silver men just i detta fall går priset före poängsamlande.

Tack på förhand!
 
Last edited:
Hej Klas och välkommen till Businessclass.se!!!

Gissar att du vill resa från Stockholm på fredagen? Billigaste resan med smidigaste bytet hittade jag denna nedan :) Enkelresa som gäller! Intjäning blir ungefär 3300 baspoäng då du flyger SAS plus till Paris o sedan är de 100% intjäning på Aegan i bokningsklass B till Aten. Hoppas det hjälpte dig

asdadasdasdsadasd POP.png

asdada MAPPER.png
 
Last edited:
Hej Simon_says91

Tack! Och tack för svaret!

Ja, jag reser från Stockholm och är som sagt ej låst till just fredagen. Kan tänka mig att åka ett par dagar senare också om det påverkar priset positivt. Resans syfte är lite luddigt ;-)

Så letar jag ju efter en ToR-resa!

/Klas
 
Lite oprecis beskrivning.... När måste vara där och när måste du vara hemma och var vill du åka ifrån?

Förlåt! Jag är lite lätt stressad och märkte själv hur otydlig jag var. Vi tar detta en gång till. Jag vill resa från Stockholm.

Tidigast avresa: Fredag 28/6. Senaste hemresa: 8/7.
Minsta tid i Aten: 3 Dagar.

//Klas
 
Last edited:
2 st förslag! Som du även tjänar en del poäng
Första resan blir de ungefär 4600 poäng på medans den andra ger ca: 5500 baspoäng
FÖrsta valet.png

andra valet.png
 
Last edited:
Kan tilläggas att de finns andra alternativ men de var med byten i belgrad på 15 timmar hit o dit! Inte värt den skillnaden på 800- 1000 kr

Hoppas de här hjälpte dig en bit på vägen till Aten! Vill du ha billigare så kan vi alltid kolla vidare, vad liggar budgeten på ?
 
Budget har jag inte direkt någon specifik. Då jag har en hel del andra resor planerade under Juli så var denna inte alls planerad och ville därför komma undan så billigt som möjligt. Målet var att hamna under 3000kr. Men det verkar svårt!

Har jag inte hittat något riktigt fynd imorgon så bokar jag nog på den första du skickade! Tack.
 
hittade en för knappa 3000 kr men som sagt gissar att de inte är ett alternativ att på nervägen sitta 15-16 timmar i belgrad och hemresan va de typ samma tid på bytet!
 
Toppen