Senaste nytt

SAS CloudShop Store

krasnyj

Medlem
Ser att utbudet minskat rejält på SAS hemsida gällande CloudShopen. Har detta gjorts i samband med övergången till GO/PLUS?
 

Alx

Medlem
Ja det var i samband med övergången till GO/PLUS. Så oavsett resklass gör man bäst i att ta med sig egen mat ombord om man behöver äta något annat än muffins/mackor. Precis som hos de andra lågpris-/lågservicebolagen.
 

NotRyan

Medlem
Ja det var i samband med övergången till GO/PLUS. Så oavsett resklass gör man bäst i att ta med sig egen mat ombord om man behöver äta något annat än muffins/mackor. Precis som hos de andra lågpris-/lågservicebolagen.

Jag vet inte var du har hittat något att äta eller dricka i CloudShop Store? Om du nu inte är så desperat att du går lös på after shave :) (Förlåt!!! Kunde inte hålla mig :cool: )

Jag har också gjort samma reflektion, men det är kanske så att det inte var sån stor åtgång på parfymer, klockor etc...

Mvh
/NotRyan
 
Last edited:

Alx

Medlem
Jag vet inte var du har hittat något att äta eller dricka i CloudShop Store? Om du nu inte är så desperat att du går lös på after shave :) (Förlåt!!! Kunde inte hålla mig :cool: )

Jag har också gjort samma reflektion, men det är kanske så att det inte var sån stor åtgång på parfymer, klockor etc...

Mvh
/NotRyan

Hahaha... Jag tog för givet att det var mat-/dryckesutbudet ombord tråden syftade på. :eek: 1-0 till dig!!! :D

Trots att jag försöker så hänger jag tydligen inte med i SAS alla nedbantningar och försämringar. De har alltså bantat ner det också? Iofs inte så konstigt. Jag har personligen aldrig fattat vem som shoppar loss där!
 
Toppen