Senaste nytt

Enklaste/Bästa sättet att bevara Hilton poäng

FF#1

Medlem
Om jag har förstått det rätt så skyddar man sina poäng på Hilton genom att ha en "aktivitet" per 12 månads period?
Några tips på bra aktiviteter för att skydda sina poäng förutom att helt enkelt bo där?
 

gdaily

Medlem
Köpa minimibeloppet poäng är det enklaste.
Grinda ihop 1000 poäng via e-miles är det tråkigaste men billigaste.
 

FF#1

Medlem
Efter dessa tips så reggade jag mig för både e-rewards och e-miles

resultatet så lång är att jag har fått en hög med tips om enkäter från e-rewards, dock så är 95% "expired" trots att jag är som en kobra att klicka på dem när de annonseras. Några få har jag fått komma vidare till men då har nått i mina svar inte stämt med vad de vill ha så jag har i 100% av fallen sorterats ut i första omgången "utslagsfrågor" har hittills tjänat 3,25$

med e-miles har det gått bättre, bara genom att svara på profilundersökningarna, titta på några små filmer mm så har jag nu begärt inväxling av 1000 Hilton poäng och har halvvägs till nästa omgång.
 

Najk

Medlem
E-rewards har jag gett upp. Det var inte värt mödan.
E-miles måste jag kika närmare på
 

FF#1

Medlem
E-rewards har jag gett upp. Det var inte värt mödan.
E-miles måste jag kika närmare på

e-miles funkar som sagt bra, hoppas jag. Dock så är det vissa promotions som man måste köra med US IP nummer för att vara med och leka så tänk på det.

Jag återkommer med rapport när poöngen syns på HH kontot.
 

FF#1

Medlem
LIten update, i går så dök 1000 hilton poäng upp på kontot från e-miles, känns som rätt lättförtjänta miles total aktiv tid för att skrapa ihop var ca 30 minuter.
E-rewards har nu kommit upp i den hiskeliga summan av 4,25$ :)
 

FF#1

Medlem
Plötsligt så dök det upp en liten undersökning som gav 25$...! så nu är jag uppe i 34$, undrar om man ska växla dem till nått eller låta de ligga kvar tills det kommer nått mer...
 

FF#1

Medlem
Efter att ha kategoriskt börjat köra med VPN med Ip nummer från rätt del av värden så har det formligen regnat in E-rewards $
Har gjort några få undersökningar mest för att fördriva tiden med och nu vart det inväxling av 75$ till 4500 andvändbara Hilton poäng.

Får se om jag ids samla ihop några fler eller om jag helt enkelt avreggar mig där.
 

Homer

Medlem
Jag testade e-miles men efter 3 veckor står det fortfarande

e-miles has received your request but it has not yet been confirmed by hilton honors
 
Toppen