Senaste nytt

Har du bokat Air France Airbus A380 Business Class biljett?

MSN033_RTO-382_08_980x600.jpg

BusinessClass.se älskar trevliga reportage och reserapporter från alla världens bolag och vi har publicerat en hel del senaste åren. Vi saknar ett bra reportage från Air France A380 och söker nu någon som bokat en Business Class biljett i C eller J klass närmaste tiden.

Om du är intresserad av att dokumentera din resa i formen av ett BusinessClass.se reportage kan vi eventuellt trixa lite med bokningsklasserna så du får chansen att testa La Première - Air France First Class - på ena vägen. Perfekt för ett jämförande reportage.

Läs mer om Air France A380 rutter:
Air France A380

Bilder på Air France A380 kabinen:
A380 AIRFRANCE

Kontakta mig: martin.bjornstrom@businessclass.se
 

rvarttinen

Medlem
Kanske läge att boka en biljett nu då..!. :) ... destination, ja, jag kan tänka mig de flesta av dem som listas på AF:s hemsida.


OT: Har åkt A380 med AF i Affaires. Dock, det var förra året och för lite drygt ett år sedan. Har lite bilder, etc. Av intresse eller är det för långt tillbaka i tiden?
 

Senator

Moderator
Jag har åkt AF A380 i affärsklass men var för trött att ta bilder :)

Jag överlevde i alla fall transiten på CDG...
 

flybob

Medlem
Eventuellt så kan jag hoppa på en A380 mellan CDG och JFK 12 juli. Det är dock enbart A380 ena vägen isf (777 tillbaka). Har dock lite svårt att hitta connection mellan JFK och DFW som är min egentliga slutdestination. Någon kanske kan hjälpa mig?

Resplan ser ut som följer:

12 jul 06.50 GOT - CDG
12 jul 14.10 CDG - JFK J/C Airbus A380

Här vill jag sedan ta mig vidare till DFW samt tillbaka lagom till avgång från JFK nedan, så billigt som möjligt.

27 jul 18.15 JFK - CDG J/C Boeing 777
28 jul 09.45 CDG - GOT
 
Toppen