Senaste nytt

Noen som har lyst å raske sammen en artig rundtur i Sverige i August?

A

Aurora

Guest
Noen som har lyst å raske sammen en artig reiserute for en dag, hvor man tar seg en "rundreis" i Sverige? Flytter fra Norje hvor jeg har besøkt nesten alle flyplassene, får begynne å samle flyplasser i Sverige også.... :) Jo mindre flyplass jo mer artig. Hvor mange kan man få presset inn på én hverdag?

Ett kriterium: Jeg flyr ikke Golden Air, ei heller SAS-flighter operert av Golden Air.
 
A

Aurora

Guest
Godt spørsmål. Er forsåvidt åpen for å bli klokere og få et annet syn på de - men har hørt at Golden Air er et slags "low cost"-selskap med kontraktsbaserte ansettelser. Har flygskrekk-light, derfor blir slike forhold svært betydningsfulle for mine valg for flygbolag.
 

Kristofer

Medlem
Godt spørsmål. Er forsåvidt åpen for å bli klokere og få et annet syn på de - men har hørt at Golden Air er et slags "low cost"-selskap med kontraktsbaserte ansettelser. Har flygskrekk-light, derfor blir slike forhold svært betydningsfulle for mine valg for flygbolag.

Golden Air, eller Braathens Regional som de heter nu för tiden bör ses som ett av de seriösare regionalbolagen. Möjligt att det finns kontraktsanställda, men jag vet flera som har bra anställningar inom bolaget.
 
A

Aurora

Guest
OK, er det noen flyplasser som kun betjenes av Braathens Regional?

Tenker noe sånn som ARN-MMX-BMA-UME-GEV-KRN-ARN. Går neppe på en dag, endog.
 
Toppen