Senaste nytt

Stockholm-Orlando // San Francisco-Stockholm

Klr

Medlem
Hej jag är ny på detta men hoppas på lite hjälp med att få ett så billigt pris på två resor.
Arn- Orlando vill jag vara framme den 15e aug. Tillbaka resan kommer åkas ifrån san fransico- arn
jag önskar att kunna omboka mellan 1-10 jan. Har förstått att detta kallas en "open jaw"
Hoppas någon kan hjälpa mig. Ps den resande är 24år ifall det spelar in ds :)
 
Hej jag är ny på detta men hoppas på lite hjälp med att få ett så billigt pris på två resor.
Arn- Orlando vill jag vara framme den 15e aug. Tillbaka resan kommer åkas ifrån san fransico- arn
jag önskar att kunna omboka mellan 1-10 jan. Har förstått att detta kallas en "open jaw"
Hoppas någon kan hjälpa mig. Ps den resande är 24år ifall det spelar in ds :)

Du vill alltså åka ARN-MCO 14/15 Augusti och SFO-ARN någon gång mellan 1 till 10 Januari?
Du vill även att biljetten ska vara ombokningsbar?

Har jag förstått allt rätt?
Finns det någon flygbolag du föredrar?
 
Last edited:

Klr

Medlem
Hemresan är den som jag skulle vilja ha ombokningsbar. Nja jag har flugit en ggn med Delta till newark.
Det är det enda jag har att jämföra med på så långa resor. Annars flyger jag mest SAS inom Europa. Är dock inte så kräsen då jag ska dit och studera nu.
 

Dr. Miles

Expert
Du kan kontakta student/ungdom resebyrå som t ex Kilroy Travels. De brukar sälja ombokningsbara biljetter för ungdom/student.
 
Toppen