Senaste nytt

Bästa bar/pub airside på Arlanda?

Sofia

Medlem
Ska ge mig ut på äventyr på tisdag och en liten pre-flight drink sitter ju aldrig fel. Kort flight, bara till Manchester med SAS, så något att äta är inte nödvändigt utan en bar/pub som kanske är lite extra trevlig istället. Flyger från T5, non-schengen. Tips mottages tacksamt!

Vi är statuslösa så lounge är inte att tänka på ;)
 

falling

Medlem
Jag hamnade på Bacardi bar i A-piren sist jag var ut och åkte, det var rätt trevligt. Lagom lugnt och avslappnat med en drink innan avresa. Väl värt promenaden från B-piren där det var totalt kaos, samtliga fulla Norwegian skulle gå exakt samtidigt.

Lägg på lite tidsmarginal bara, det är ju en bit att gå tillbaka till F-pirens non Schengen gater... (där jag antar att ni åker från)
 

Joshua

Medlem
F piren har ingen trevlig bar enl. mitt tycke. Satsa på piren som har gate 10 och upp.

När åker ni för att ev få hjälp in i loungen?
 

Sofia

Medlem
Planet ska lyfta 17.10 och säga vad man vill men SAS brukar vara punktliga. Vi är nog ute i god tid och är där nånstans från ca 15:30-45, så att vi ska ha tid för en drink. Hjälp in i lounge vore oerhört snällt och trevligt :)
 

Jonas C

Medlem
Hade ni åkt på Onsdag morgon så hade jag gärna gästat. Men annars skadar det väl inte om du gör ett inlägg i Lounge Meetings tråden :)
 

sembl

Medlem
Den där nya Rom baren ...Casa Bacardi verkar trevlig som jag brukar springa förbi till planet. Känns inte Havanna alls men trevlig och inte massa öldrickande charterturister.
 

ALU

Medlem
Om jag ska vara ärlig är faktiskt vissa av barerna att föredra för en skön drink, jämfört med loungen ibland. Det säger iofs mer om loungerna på Arlanda än om barernas förträfflighet...
 
Toppen