Senaste nytt

Svara på BA Visa kort enkät 45 minuter och få 1.000 avios

Homer

Medlem
Någon mer som fått detta?



Ämne: Hjälp British Airways Visa att bli bättre - delta i kundundersökning och få 1 000 Avios

Din åsikt är viktig

Hej Homer,
På British Airways Visa värdesätter vi våra kunders synpunkter högt och letar ständigt efter sätt att bli ännu bättre. Därför skulle vi vilja att du deltar i en undersökning som hjälper oss att förbättra kvalitén på våra produkter och tjänster. Ditt deltagande är mycket viktigt för oss.
Som tack för din hjälp får du 1 000 Avios.

Undersökningen tar ca 45 minuter att genomföra
*

*och sen tar det väl 45 veckor innan man fått Avioserna :)
 

Senator

Moderator
Någon mer som fått detta?



Ämne: Hjälp British Airways Visa att bli bättre - delta i kundundersökning och få 1 000 Avios

Din åsikt är viktig

Hej Homer,
På British Airways Visa värdesätter vi våra kunders synpunkter högt och letar ständigt efter sätt att bli ännu bättre. Därför skulle vi vilja att du deltar i en undersökning som hjälper oss att förbättra kvalitén på våra produkter och tjänster. Ditt deltagande är mycket viktigt för oss.
Som tack för din hjälp får du 1 000 Avios.

Undersökningen tar ca 45 minuter att genomföra
*

*och sen tar det väl 45 veckor innan man fått Avioserna :)

Fick denna och deltog i går kväll via iPad, det tog verkligen 45min :) Hade hoppas EnterCard hade lagt lite mer tid på att förstå hur man skulle förbättra dagens grundtjänst och mindre på hur intresserat jag är av framtidiga tjänster.

Om/hur/när man får 1 000 Avios är en annan femma...
 
Har sett mailet och blev lite fundersam på 45 minuter... men det är ju trots allt 1000 avios som kommer något år framöver om man har tur :D
 

gdaily

Medlem
Japp, fått och tagit den, tog kanske en halvtimme.

Från frågorna får jag misstanken att BA är på väg att byta kreditkortsleverantör...
 
Har också fått enkäten. Gick trots allt relativt snabbt att svara tycker jag. Det som tog mest tid var väl att fundera på hur man skulle svar på en del lite olyckligt formulerade generiska och genererade (gissar jag) frågor.
 

erhel

Medlem
Japp, fått och tagit den, tog kanske en halvtimme.

Från frågorna får jag misstanken att BA är på väg att byta kreditkortsleverantör...

Det som talar emot att enkäten ska ligga till grund för ny leverantör är ändå att det är Entercard som är avsändare när man läser längst ner i mailet. Tyvärr.
 

Patrik

Medlem
Jag tror de vill kränga fler "finansiella" tjänster på oss om man läser frågorna, typ... SMSa låna med lite aviosar i bonus... ;)
 
Toppen