Senaste nytt

Trevligt kort från flygvärdinnan på ANA

När det var dags för landning i Tokyo kom flygvärdinnan fram till mig med ett antal gåvor från besättningen. Ett paket till min dotter med en mängd barngrejer (varav hälften egentligen passar oss på BusinessClass.se bättre, haha!) och ett paket till "min vän som rekommenderat ANA" (alltså Jacob).

Dessutom låg detta kort med från Sakurai på ANA. Vilken grej, vilket bolag och vilken upplevelse att flyga ANA First.

anakort.jpg
 

NotRyan

Medlem
När det var dags för landning i Tokyo kom flygvärdinnan fram till mig med ett antal gåvor från besättningen. Ett paket till min dotter med en mängd barngrejer (varav hälften egentligen passar oss på BusinessClass.se bättre, haha!) och ett paket till "min vän som rekommenderat ANA (alltså Jacob).

Dessutom låg detta kort med från Sakurai på ANA. Vilken grej, vilket bolag och vilken upplevelse att flyga ANA First.

Vad trevligt, var det alltså din flight som var deras lyckligaste stund i livet... :)

Jag troode att det var min ANA-flight som var höjdpunkten, haha...

ANA-värdinnorna utstrålar verkligen att det är deras lyckligaste stund på jorden att vara till just din (eller min) tjänst i F :)

Jag håller fullständigt med om alla lovord om ANAs F-service, mäktigt...

Mvh
/NotRyan
 
Toppen