Senaste nytt

Seatmap Turkish Airlines Airbus A321-231

vicce

Medlem
Kommer i morgon flyga med TK mellan Antalya-Istanbul och Istanbul-Landvetter.
Planet som använda på båda sträckorna är A321-231.
Min fråga är, när jag går in på exempelvis Seatguru så ser seatmapen helt annorlunda ut jämfört med den som finns på online checkin. Jag antar att jag ska gå efter den som visas på online checkin?
 

pep

Medlem
Seatguru passer ikke altid til all airlines modifikationer. Prøv at spørge om configurationen i detaljer ved check-in på din første tur til IST, så du i det mindste herfra til ARN får dit drømmesæde. Indtil da: Jeg tror mere på TK end på Seatguru.
 

vicce

Medlem
Tack, tror nog också att Turkish har större koll på sina seatmaps än exempelvis Seatguru, men man vet ju aldrig :)
 

j-n

Medlem
Seatmapsen är väldigt olika från flygplan till flygplan.
ibland är det nya säten med 4 rader, ibland nya säten med 5 rader, ibland gamla säten med blockat mittensäte, ibland inte blockat alls.
Det är bara att hålla tummarna...
 

Jonas C

Medlem
På min kommande resa står A321 med 3 rader i C, både på ExpertFlyer och TK's hemsida. Jag antar att detta innebär 3-3 konfiguration, men det bör nog ändras vid avgång skulle jag tro.
 

johhenrik

Medlem
Som erfaren TK-flygare kan jag bara säga: Välkommen till TK's flygplanslotteri. Vad som står och vad du flyger ändras ofta, så tyvärr kan man aldrig säga vad det kommer vara. Enda rutt som jag inte varit med om byte av flyg på är IST-PVG-IST, där det alltid varit 77w.
 
Toppen