Senaste nytt

Taktik för att uppgradera till business class

@sascaptain

Ny medlem
Ni som är experter "där bak" ;)! Fick en förfrågan av en kompis som idag reser med hela familjen från EWR till ARN; Han har bokat Economy Extra men vill "köpa till" en upgrade för hela familjen på plats. Vad är bästa taktiken? Han blev nekad senast då han flög dit. Jag har inga bra svar att ge-har ni???
 

JensE

Medlem
Blir nog lite svårt. Finns inget ledigt där framme.
Kod:
EWR  New York Newark Liberty Intl NJ US [KEWR]
ARN  Stockholm Arlanda SE [ESSA]
SUN  09 Jun 2013

Carrier    Flight  From  Depart    To    Arrive    A/C  St  Availability
---------  ------  ----  --------  ----  --------  ---  --  -----------------------------------------------------------------
SK         904     EWR   17:20     ARN   07:15     333      C0 D0 Z0 R0 J0 Y1 S1 B0 A0 E1 M1 H1 Q1 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G1 N0
 
Ni som är experter "där bak" ;)! Fick en förfrågan av en kompis som idag reser med hela familjen från EWR till ARN; Han har bokat Economy Extra men vill "köpa till" en upgrade för hela familjen på plats. Vad är bästa taktiken? Han blev nekad senast då han flög dit. Jag har inga bra svar att ge-har ni???

Hörrö, du får väl vara bussig och ge honom nyckel till cockpit istället?

Annars är nog den ända taktiken att vara tidigt ute på flygplatsen och/eller le riktigt brett. Jag lyckades senast uppgradera fyra pers till Business på ARN-EWR vilket jag inte trodde var möjligt...
 
Toppen