Senaste nytt

SAS Go/Plus, meny

seat56f

Medlem
Menyn från dagens flight ALC-OSL. Mackorna fanns i ost eller ost/skinka, salladen som kyckling.

Cloudshop Store verkar ha fått ett något bantat sortiment, bara en vikbar folder, motsvarande ungefär sex sidor i den gamla katalogen.

Har mer högupplösta bilder, postar när jag kommer åt loungen, WiFi ombord är rätt trött uppströms.
 

Attachments

  • Sas meny 2 mellan.jpg
    Sas meny 2 mellan.jpg
    35,7 KB · Visningar: 5 003

henke12

Medlem
Jag ska flyga ARN-CDG imorrn i Sas GO.
Verkar som jag inte ska räkna med att det finns nån slags frukostbox(liknande inrikes) att handla!?
 

Palazzi

Medlem
Tycker det ser rätt illa ut om jag ska vara ärlig.... Ser ut som samma utbud som finns hos DY + FR.

Tycker det är ok för passagerare i "GO", men om detta känns t.o.m dåligt för att vara Ekonomi Extra (Plus)....
Det som jag tycker möjligen väger upp det hela är att Plus-biljetterna blev så modest prissatta (lägre än jag trodde iaf). På 6h flygning till LPA känns det som om utbudet är tillräckligt då man kan välja fritt, men det är långt ifrån imponerande.

De skulle nog ha slagit mindre på trumman när man lanserade namnet "Sky Cafe". Fick åtminstone mig att tänka större än det som presenterades.

Jag får ta en smaktest av samtliga saker på nästa flygning. Har en massa EB-poäng som jag aldrig kommer använda till annat ändå...
 
Toppen